Thursday, August 11, 2011

Tips untuk hilangkan rasa cemburu dalam dunia percintaan...

    Hihi! kali ni ejam nak share sedikit ilmu tentang tips untuk hilangkan rasa cemburu kepada pasangan kita, tips nie sesuai untuk orang yang cemburu buta dan sedar akan dia mengalami cemburu buta...huhu! jom! kita tengok apakah tips tersebut:

1. Korang mesti jeles kalau tengok pasangan korang ramai kenalan kan? tambah-tambah lagi kalau ada yang sampai bagi hadiah dan buat segala bagai kat pasangan korang...ok, time tuh korang jangan menggelabah...korang cool jer...sebab, sejauh mana pon ramainyer kenalan dia, di hati dia tetap ada korang....kalau x caye, dah lama dia tinggalkan korang...tol x?

2. Bila korang keluar lepak sekali dekat mall ke, taman bunga ke, mana-mana jelah tempat date yang korang suka. Tiba-tiba pasangan korang terserempak dengan ex dia dan masa tuh ex pasangan korang tersangatla menggedik kononnyer macam nak goda balik pasangan korang....korang tak payah risau, dalam erti kata lain x payah ambik port...biar lah dia menggedik macam mana sekali pun, percayalah bahawa salah satu sebab pasangan korang putus dengan ex dia adalah kerana ex dia tersebut terlalu gedik....hihi! ambik kaw!

  Ini je kowt yang ejam boley share buat masa sekarang...hihi! nanti ejam update lagi ok? TQ yer...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...